2014. március 3., hétfő

Bundáskenyér



Hozzávalók:
  • tojás
  • kenyér
  • olaj a sütéshez
Elkészítés:
  1. A tojásokat egy olyan edénybe ütjük, melynek az alján elfér egy akkora kenyérszelet, amekkora bundáskenyereket szeretnénk sütni. Felverjük egy villával és megsózzuk.
  2. Egy serpenyőben olajat melegítünk.
  3. A kenyérszeletek mindkét oldalát megforgatjuk a tojásban (kicsit benne is hagyhatjuk, hogy jól megszívja magát), majd a forró olajban aranybarnára sütjük mindkét oldalát. 
  4. Papírszalvétára szedjük a megsült szeleteket, hogy leitassuk róluk az olajat.
  5. Melegen tálaljuk, pl. reggeliként vagy ebédre főzelék mellé feltétként. 


Megjegyzések, tapasztalatok
- Gyerekkorom egyik kedvence volt a zöldborsófőzelék bundáskenyérrel, mégis szinte teljesen elfelejtettem ezt a végtelenül egyszerű ételt, mivel ritkán eszem kenyeret. 
- Mostanában többször eszembe jutott, így elkészítettem. Szerintem csak fehér kenyérből készítve az igazi. Lehet kísérletezni mással is, én is megtettem, de szerintem nem érik utol a fehér kenyérből készült verziót.
- 1 tojás kb 2 szelet bundáskenyér elkészítéséhez elég, de függ a szeletek méretétől. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése