2016. szeptember 6., kedd

Padlizsánragu


Hozzávalók:
  • 2 közepes padlizsán
  • 6 db paradicsom
  • 1 paprika
  • 1 hagyma
  • kevés étolaj
  • 3 dl paradicsomlé
  • őrölt bors
Elkészítés:
  1. A padlizsánt meghámozzuk és nagyobb kockákra vágjuk, majd besózzuk és kb 20 percig állni hagyjuk. (Ez kiveszi a kesernyés ízt.)
  2. Közben a paradicsomokat és a paprikát apróra kockázzuk vagy szeleteljük, a hagymát szintén.
  3. Ha letelt a 20 perc, a padlizsánt leöblítjük és enyhén kicsavarjuk.
  4. A hagymát kevés olajon megdinszteljük, hozzáadjuk a padlizsánt, majd néhány perc múlva a paradicsomot és paprikát is.
  5. Sózzuk, borsozzuk, igény esetén használhatunk más fűszert is. Én friss kerti zöldségeket használtam, annyira finomak és intenzívek voltak, hogy semmi más fűszernek nem éreztem szükségét.
  6. Közepes lángon hagyjuk összefőni, amikor a paradicsom leve elfő, akkor pótoljuk natúr paradicsomlével, nekem 3 dl-re volt szükségem, ezt fokozatosan öntöttem hozzá, mindig amennyit kívánt.


Megjegyzések, tapasztalatok:
- Fogyaszthatjuk friss kenyérrel vagy akár tésztára szószként, sajttal megszórva. Isteni finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése